
Bez obzira na to koliko pažljivo postupate s vašim mobilnim telefonom, ponekad se mogu dogoditi neželjene situacije poput kvara ili oštećenja. U takvim trenucima, ključno je znati gdje i kako poslati svoj uređaj na profesionalni servis. Ukoliko ste izabrali Mobitel Studio za ovu uslugu, evo kako možete postupiti:
Kontaktirajte nas: Prije nego što odlučite poslati uređaj, preporučljivo je najprije nas kontaktirati. Možete to učiniti putem telefona, e-maila ili naše web stranice. Naš stručni tim će vam pružiti sve potrebne informacije o procesu servisa, procjeni trajanja popravka i mogućim troškovima. Dostupni smo 00-24 na broj telefona: +387 62-002-001
Pakiranje uređaja: Kada šaljete svoj uređaj, važno je osigurati da je dobro zaštićen. Koristite originalnu kutiju ako je imate, ili bilo koju drugu čvrstu kutiju. Uz uređaj, u paket dodajte i kratko pismo s opisom problema i vašim kontakt podacima.
Slanje uređaja: Preporučujemo da, prilikom slanja uređaja, koristite usluge kurirske službe s mogućnošću praćenja pošiljke.
Komunikacija tokom servisa: Nakon što primimo vaš uređaj, obavijestit ćemo vas o njegovom statusu i potrebnim radovima. Tokom cijelog procesa servisa, naš tim će održavati komunikaciju s vama kako biste bili informirani o svemu što se događa s vašim telefonom.
Povrat uređaja: Kada je servis završen, vaš uređaj će biti pažljivo zapakiran i poslan natrag na vašu adresu. Ako ste iz istog grada ili bliže okolice, možete lično preuzeti uređaj iz naše trgovine.
U Mobitel Studio smo posvećeni pružanju vrhunske usluge servisa. Svjesni smo koliko vam je vaš uređaj važan, stoga ćemo učiniti sve kako bismo osigurali brz, efikasan i profesionalan servis. Ako imate bilo kakvih pitanja ili nedoumica, slobodno nas kontaktirajte. Naš tim je uvijek tu da vam pomogne.